Ei kyllä malta odottaa Muodin huipulle-sarjan uuden kauden alkamista. Olin jo ekalla kaudella ihan intona kun sarja tuli Suomeen. Jenkkiversiokin on "ihan ok", mutta lets face it - ei niistä vaatteista kovin suuri osa vaan yksinkertaisesti sovi suomalaiseen makuun saati katukulttuuriin. Katri ja Mert oli mun lemppareita alusta asti, siis tyyleiltään, henkilökemioihin sun muihin en puutu, niiden vatvominen ei ole mun juttu.

Mitä tuon Katrin puuhia olen nyt kauden jälkeen seuraillut, niin ei se siellä ihan turhaan ollut, ihan aikaansaapa nainen näyttää olevan :)

Ai että kun tekisi mieli ostaa uudet nilkkurit, nahkaiset, koristeleikkauksin. Mulla oli pari talvea sitten sellaiset, mutta liimaukset ja ompeleet pettivät juurikin niiden koristeleikkausten kohdalta. Vieläkin harmittaa, kun ne oli niin törkeän hyvätkin jalassa... Mutta siis uudet kengät on kohta pakko hommata, kun nuo nykyiset alkaa olla vähän räjähtäneen näköiset, eikä nuo polvimittaiset oikein toimi kaikkien vaatteiden kanssa...

Joulukin tulee kohta, nyt jo mietin mitä aattona pukisi päälleen. Jostain pitäisi löytää kirkkaanpunainen villapaita :) ja punaiset villasukat! Sukat voin värkätä itsekin, mutta villapaidan metsästys alkaa nyt. Jos ei löydy, niin punaiset housut on toinen vaihtoehto, harmaa villapaita multa löytyykin :)

Uudenvuoden vaatteet on vielä ihan auki, mutta toisaalta suunnitelmatkin on, joten... Eli palaamme tähän myöhemmissä "jaksoissa" :)

<3 Niini